REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO STEAKS&MORE
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep internetowy Steaks&More, dostępny pod adresem internetowym www.steaksandmore.pl prowadzony jest przez Krzysztofa Jabłońskiego, prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą Steaks And More Krzysztof Jabłoński, z siedzibą w Warszawie przy ul. Hoża 51, 00-681, Warszawa, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez Ministra Rozwoju NIP: 9512444609, REGON: 368163671. Dane kontaktowe:
adres pocztowy: Steaks&More, ul. Hoża 51, 00-681 Warszawa
adres e-mail: shop@steaksandmore.pl
numer telefonu: +48 690 93 98 98 - Definicje:
Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupów w Sklepie internetowym dla realizacji własnych potrzeb osobistych. Konsument zawiera ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu internetowego, a przedmiot tej umowy nie jest związany bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Steaks And More Krzysztof Jabłoński, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), NIP: 9512444609, REGON: 368163671.
Sklep internetowy – sklep internetowy Steaks&More prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.steaksandmore.pl
Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu internetowego.
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą. Złożenie przez Klienta Zamówienia za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość następuje z obowiązkiem zapłaty. Poprzez Zamówienie należy również rozumieć kupione przez Klienta produkty.
Konto – konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie internetowym.
Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie internetowym, umożliwiający utworzenie Konta.
Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
Koszyk – element oprogramowania Sklepu internetowego, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
Produkt – dostępne w Sklepie internetowym towary będące przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. - Niniejszy Regulamin określa zasady dokonywania zakupu Produktów w Sklepie internetowym Steaks&More prowadzonym pod adresem steaksandmore.pl oraz zasady dostawy zakupionych Produktów do klienta.
- Złożenie przez klienta Zamówienia w sklepie internetowym Steaks&More jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu i zobowiązuje klienta do przestrzegania zasad wynikających z Regulaminu.
- W celu korzystania z Sklepu internetowego i składania Zamówień niezbędne jest spełnienie następujących minimalnych wymagań technicznych:
a) posiadanie komputera lub innego urządzenia z dostępem do sieci Internet,
b) włączoną opcję obsługi plików typu „cookie”,
c) posiadanie systemu operacyjnego: Windows lub Linux (z konsolą graficzną), Mac OS lub Android,
d) posiadanie przeglądarki internetowej w jednej z ostatnich wersji wydania,
e) posiadanie konta poczty elektronicznej (e-mail),
f) posiadanie numeru telefonu komórkowego.
II. ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO
- Aby złożyć Zamówienie w Sklepie internetowym należy założyć Konto zgodnie z postanowieniami § III Regulaminu albo zalogować się – w przypadku wcześniejszego założenia Konta albo podać niezbędne dane osobowe i adresowe umożliwiające realizację Zamówienia bez zakładania Konta. Przeglądanie asortymentu Sklepu internetowego nie wymaga zakładania Konta.
- Złożenie Zamówienia stanowi złożenie przez Klienta Sprzedawcy oferty zawarcia umowy sprzedaży Produktów objętych Zamówieniem. Wysłanie przez Sprzedawcę do Klienta wiadomości mailowej z potwierdzeniem zakresu realizowanego Zamówienia stanowi przyjęcie oferty w możliwym do realizacji zakresie.
- Obecność Produktów na stronie internetowej Sklepu internetowego nie jest jednoznaczne z dostępnością Produktów w magazynie i możliwością natychmiastowej realizacji Zamówienia.
- Zdjęcia oferowanych Produktów umieszczane w Sklepie internetowym służą prezentacji konkretnie wskazanych na nich Produktów, jednak mogą obrazować prezentowany Produkt w sposób odmienny od rzeczywistego wyglądu zamówionego Produktu, np. może być inny przerost tłuszczu, inna grubość tłuszczu, kolor itp. – wynika to z indywidualnych właściwości mięsa. Różnice pomiędzy zdjęciem Produktu w Sklepie internetowym a wyglądem otrzymanego Produktu wynikać też mogą ze sposobu oświetlenia podczas wykonywania fotografii czy kolorystycznej kalibracji ekranu.
- Ceny Produktów oraz koszty dostawy uwidocznione w Sklepie internetowym są cenami brutto VAT, wyrażonymi w złotych polskich.
- Sprzedawca oferuje w Sklepie internetowym do sprzedaży w głównej mierze Produkty o zmiennej wadze i kształcie (mięso). Potwierdzone przez Klienta w Zamówieniu wagi tych Produktów są wagami orientacyjnymi, a Sprzedawca dołoży wszelkich starań aby wagi przygotowanych do dostawy Produktów były maksymalnie zbliżone do wagi wskazanej przez Klienta. W związku z powyższym Klient akceptuje technologiczne wahania wagi dostarczonych Produktów sięgające +/- 15%.
III. ZAKŁADANIE KONTA W SKLEPIE INTERNETOWYM
- Aby założyć Konto w Sklepie internetowym, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych: imię, nazwisko, numer telefonu, adres email, adres wysyłki zamówienia.
- Założenie Konta w Sklepie internetowym jest darmowe.
- Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
- Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres podany w § 1 pkt 1.
IV. PŁATNOŚCI
- Złożenie przez Klienta Zamówienia za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość następuje z obowiązkiem zapłaty.
- Płatności dokonuje się: on-line, przy wykorzystaniu systemu płatności Przelewy 24. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
- W przypadku problemów z dokonaniem płatności poprzez powyższą formę płatności, należy skontaktować się ze Sprzedawcą wysyłając mail na adres shop@steaksandmore.pl
- Zamówienia nieopłacone do godz.15:00 w dniu skompletowania Zamówienia będą anulowane. Sprzedawca nie jest w takim przypadku związany złożonym Zamówieniem.
V. DOSTAWA
- Sprzedawca umożliwia dostawę Produktów z asortymentu Sklepu internetowego na terenie Warszawy za pośrednictwem transportu firmowego oraz na terenie całej Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej. Realizacja dostawy jest możliwa wyłącznie na terytorium Polski.
- Koszty i warunki dostawy:
a) Dostawa na terenie Warszawy i okolic – 25 zł
b) Dostawa kurierem na terenie całej Polski (poza Warszawą i okolicami) – 35 zł
c) Odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym Steaks&More ul. Hoża 51, Warszawa (poniedziałek – piątek: g.7-19, sobota: g.7-17)
d) Odbiór osobisty w restauracji Boys Meat Girls ul. KEN 57, Warszawa (wtorek– niedziela: g.12-21)
e) Dostawa kurierem na terenie całej Polski powyżej 400 zł wartości zamówienia – gratis
VI. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Z zastrzeżeniem postanowień opisanych w punkcie 4, Klientowi będącemu jednocześnie Konsumentem przysługuje 14 dniowy termin do odstąpienia od umowy.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien przesłać do Sprzedawcy stosowne oświadczenie o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia pocztą elektroniczną w terminie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie towarów objętych Zamówieniem.
- W przypadku odstąpienia od umowy, Klient zobowiązany jest zwrócić podlegające zwrotowi Produkty w stanie nie pogorszonym. Zwrot towarów powinien nastąpić niezwłocznie na adres Sprzedawcy Steaks&More Krzysztof Jabłoński, ul. Hoża 51, 00-681 Warszawa, ale nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę zawiadomienia o odstąpieniu od umowy.
- Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827) prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w przypadku:
umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
• umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
• umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według szczególnego życzenia konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego indywidualizowanych potrzeb. - Ze względu na charakter oferowanych przez Stakes&More produktów (głównie produkty o krótkim terminie ważności) w zdecydowanej większości prawo Konsumenta do odstąpienia od umowy i zwrotu zakupionych w Sklepie internetowym Produktów nie przysługuje.
VII. REKLAMACJE
- Sklep internetowy ponosi wobec Klienta odpowiedzialność za wady produktów na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2014, poz. 121 z późn. zm.).
W razie niezgodności towaru żywnościowego z umową, kupujący ma prawo żądać wymiany towaru, ewentualnie obniżenia jego ceny albo odstąpienia od umowy pod warunkiem, że zawiadomi o tym Sprzedawcę niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności towaru z umową, nie później niż w terminie 2 dni od dostarczenia Zamówienia, z zastrzeżeniem punktu 2 poniżej. - Stwierdzenie niezgodności towaru z umową powinno nastąpić nie później, niż przed upływem terminu przydatności towaru do spożycia.
- W celu dokonania reklamacji należy wysłać Sprzedawcy maila na adres biuro@steaksandmore.pl lub przesłać pismo pocztą tradycyjną na adres Steaks&More ul. Hoża 51, 00-681 Warszawa.
- Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 7 dni. O wyniku jej rozpatrzenia Klient zostanie powiadomiony na piśmie na adres email bądź adres zamieszkania. Brak odpowiedzi Sprzedawcy we wskazanym terminie zostanie uznany za pozytywne rozpatrzenie reklamacji.
- Sklep internetowy zwraca Klientowi należność za odesłany/reklamowany towar w ciągu 14 dni, licząc od dnia pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, na konto wskazane przez Klienta.
- Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
- Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje odnośnie pozasądowych procedur wskazanych powyżej dostępne są w siedzibach i na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami https://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
- Niezależnie od postanowień pkt 7 powyżej Klient może złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR (online dispute resolution dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
- Ewentualne spory powstałe między Klientem niebędącym Konsumentem a Sprzedawcą rozstrzygane będą przez sąd miejscowo właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
VIII. NEWSLETTER
- Usługa Newsletter jest dobrowolna i nieodpłatna oraz polega na przesyłaniu przez Sprzedawcę na adres poczty elektronicznej Klienta, wiadomości w formie elektronicznej o zniżkach i akcjach promocyjnych lub usługach Sprzedawcy, które mogą zawierać informacje handlowe. Newsletter przesyłany jest przez Sprzedawcę do wszystkich Klientów, którzy dokonali subskrypcji.
- Z usługi Newsletter może skorzystać każdy Klient, który wprowadzi swój adres poczty elektronicznej, wykorzystując w tym celu formularz udostępniony przez Sprzedawcę na stronie internetowej Sklepu internetowego.
- Klient może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania Newslettera przez wypisanie się z subskrypcji za pośrednictwem odnośnika zamieszczonego w każdej wiadomości elektronicznej lub wysyłając maila z prośbą o wycofanie zgody na otrzymywanie Newslettera na adres shop@steaksandmore.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych dokonanego przed jej wycofaniem.
- Sprzedawca jest uprawniony do zablokowania dostępu do Newslettera w przypadku naruszenia przez Klienta przepisów prawa lub Regulaminu, w tym ze względów bezpieczeństwa, w szczególności w związku z przełamywaniem zabezpieczeń strony internetowej Sklepu internetowego, o czym powiadomi Klienta.
IX. DANE OSOBOWE
- Administratorem w rozumieniu rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „RODO”) w odniesieniu do danych osobowych Klientów jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży i dostawy firmowej, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę także w celu marketingowym.
- Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
a) Wybrany podmiot obsługujący płatności elektroniczne w Sklepie internetowym, któremu Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta w celu zrealizowania płatności za Zamówienie.
b) Wybrany przewoźnik lub pośrednik realizujący przesyłki na zlecenie Administratora, w przypadku gdy Klient korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką kurierską.
4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
- Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie wiadomości przesłanej na wskazany przez Klienta adres e-mail, które jest spowodowane blokowaniem lub usuwaniem e-maili przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta lub blokowaniem przez administratorów serwerów pocztowych.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany cennika, zmiany sposobów płatności i dostaw lub w celu usprawnienia funkcjonowania Sklepu internetowego – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.